E-tellimiskeskond

 

 

Meie e-tellimiskeskond

Meie e-tellimiskeskonna klientideks on lillede regulaarse edasimüügi või floristiteenuse pakkumisega tegelevad ettevõtted. Tellimiskeskkond on loodud mugavaks võimaluseks osta kõiki meie tooteid endale sobival kellaajal enne kaubapäeva ja teha kaalutletud otsus just enda vajadustest lähtuvalt. Väärtustame oma klientide aega, seega on see kiirem ja lihtsam võimalus täiendada oma varusid lõikelillede, potilillede ja tarvikute osas. Soovitame kasutada tellimiskeskkonda ka saabuva kauba mitmekesisema tootevaliku tõttu, sest päevapeale ise lattu jõudes võivad mõned kaubagrupid olla juba väljamüüdud. Kauba kiireks kliendini toimetamiseks on meie prioriteediks just veebikeskkonnas tehtud tellimuste pakkimine. Tellitud kaubad saadame esimesel võimalusel meie laotranspordiga kliendini. Samas võib kokkulepitud kellaajaks kaubale ka ise järele tulla.

Kes saavad e-tellimiskeskonna kasutajaks registreeruda?

Äriühingust lillepoed, -kioskid, pulma- ja matuseteenuste pakkujad, disainerid, sisekujundajad, haljastajad ja teised lillede ning floristikatarvete regulaarse edasimüügi ja kasutamisega tegelejatel ja koolitajatel on võimalus registreerumiseks soovi avaldada. Selleks kõige lihtsam on saata e-kiri info[ät]lilleekspert.ee koos ettevõtte andmetega.

Ettevõtte: nimi, registrikood, käibemaksukohuslase number, aadress, kontakttelefon, e-post, olemasolul ka kaupluse aadress.

Kauba tellija: ees- ja perekonnanimi, kontakttelefon, e-post.

Peale seda saadame Teie e-mailile kasutajanime ja parooli. Kodulehel ise kasutajaks registreeruda ei saa.

Kui tellimusi e-tellimiskeskonnast pikema aja jooksul ei ole sooritatud, siis konto kustub automaatselt.

Millal saab tellida?

E-tellimiskeskkond on avatud kindlatel aegadel, kui pole teavitatud muudatustest avalehel või e-mailiga, seoses riigipühadega Eestis, Hollandis või muudel ootamatutel põhjustel.

Tellimiskeskus on avatud 4 korda nädalas!

Reedest esmaspäevani, teisipäevast kolmapäevani, kolmapäevast neljapäevani ja neljapäevast reedeni. Kaubapäevad on meil esmaspäeval, kolmapäeval, neljapäeval ja reedel.

Tellimuskeskus avatakse kell 16.30 ja sulgeme kaubapäeva hommikul kell 4.45.

Kes neil ajavahemikel unustas või ei jõudnud tellida, saavad helistada oma klienditeenindajale või üldtelefonile ning küsida toodete saadavust. Loomulikult võite lao lahtiolekuaegadel ise kohale valima tulla.

Mida saab e-tellimiskeskkonnast tellida?

Olenevalt saabuvast kaubakorrast saab tellida lõikelilli ja tarvikuid või potililli ja tarvikuid.

Tellitavas laoseisus on tooted, mis on laos kohapeal juba olemas või algavaks kaubapäevaks siia jõudmas.

Märkuste lahtris on võimalik oma vajadusi täpsustada, kui ei leidnud sobivat toodet, värvi, suurust jne; kui on konkreetne soov; jätta teade klienditeenindajale Teiega ühenduse võtmiseks enne tellimuse väljasaatmist või kirjutada muu oluline teade.

Eritellimused

Kui Teil on konkreetse ürituse jaoks vaja kindlaid vahendeid, siis palume sellest võimalikult varakult e-posti aadressile info@lilleekspert.ee teada anda. Vaid nii saame tagada kõik tarviliku ja vajadusel läbi arutada alternaatiivsed lahendused. Saabuva kaubapäeva lilled e-tellimiskeskkonnas on juba teel lattu ja lisanduvad soovid saabuksid juba kaubakord hiljem.

Kui soovite kaupa:

kolmapäevase lõikelille kaubakorraks - tuleb soovid esitada hiljemalt reedel kella 16:00 ks

reedese lõikelille kaubakorraks - tuleb soovid esitada hiljemalt teisipäeval kella 16:00 ks

esmaspävase lõikelille kaubakorraks - tuleb soovid esitada hiljemalt neljapäeval 16:00 ks

neljapäevaseks potilille kaubakorraks - tuleb soovid esitada hiljemalt reedel kella 16:00 ks

Kui kaubapäevades on muudatusi, siis teavitame sellest avalehel. Kindlasti pöörake sellele eelnevalt tähelepanu!

E-keskkonnast tellitavad lilled ja nende kvaliteet

Suurem osa tellimiseks pakutavatest lõikelilledest on ostetud esmasmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti lilleoksjonilt Hollandist. Ehk müüme e-keskkonnas kaupa, mis saabub vastavalt kolmapäeva, reede või esmaspäeva hommikul meie lattu.

Lillede kogus prognoositakse mahus, et kaup saaks värske ja kvaliteetsena edastatud kliendile. Kuna kaupa tuleb kolmel päeval nädalas, siis laos olevate lillede kvaliteeti hinnatakse hoolduste käigus regulaarselt ja vahetult tellimusi pakkides. Ebakvaliteetse toote eemaldab pakkija tellimusest, asendab sarnasega või saavutab kliendiga muu kokkuleppe. Tellitud lillede kvaliteedi eest ei saa me vastutada juhul, kui valitud tarneaeg või kauba kättesaamise aeg on valitud pikem kui 2 päeva kaubapäevast.