E-tellimiskeskond

 

Meie e-tellimiskeskonna klientideks on lillede regulaarse edasimüügi või floristiteenuse pakkumisega tegelevad ettevõtted. Tellimiskeskkond on loodud mugavaks võimaluseks osta kõiki meie tooteid endale sobival kellaajal enne kaubapäeva ja teha kaalutletud otsus just enda vajadustest lähtuvalt. Väärtustame oma klientide aega, seega on see kiirem ja lihtsam võimalus täiendada oma varusid lõikelillede, potilillede ja tarvikute osas. Soovitame kasutada tellimiskeskkonda ka saabuva kauba mitmekesisema tootevaliku tõttu, sest päevapeale ise lattu jõudes võivad mõned kaubagrupid olla juba väljamüüdud. Kauba kiireks kliendini toimetamiseks on meie prioriteediks just veebikeskkonnas tehtud tellimuste pakkimine. Tellitud kaubad saadame esimesel võimalusel meie laotranspordiga kliendini. Samas võib kokkulepitud kellaajaks kaubale ka ise järele tulla.

Kes saavad e-tellimiskeskonna kasutajaks registreeruda?

Äriühingust lillepoed, -kioskid, pulma- ja matuseteenuste pakkujad, disainerid, sisekujundajad, haljastajad ja teised lillede ning floristikatarvete regulaarse edasimüügi ja kasutamisega tegelejatel ja koolitajatel on võimalus registreerumiseks soovi avaldada. Selleks kõige lihtsam on saata e-kiri info[ät]lilleekspert.ee koos ettevõtte andmetega.

Ettevõtte: nimi, registrikood, käibemaksukohuslase number, aadress, kontakttelefon, e-post, olemasolul ka kaupluse aadress.

Kauba tellija: ees- ja perekonnanimi, kontakttelefon, e-post.

Peale seda saadame Teie e-mailile kasutajanime ja parooli. Kodulehel ise kasutajaks registreeruda ei saa. Kui tellimusi e-tellimiskeskonnast pikema aja jooksul ei ole sooritatud, siis konto kustub automaatselt.

PEA MEELES!

E-tellimiskeskkonna avame 16.30. Muudatustest teavitame Teid esimesel võimalusel läbi meie kodulehe, www.lilleekspert.ee

Lõikelillede ja tarvikute tellimise ajad on:

R. 16.30 – E. 04.45, kaubapäev on esmaspäev.

T. 16.30 – K. 04.45, kaubapäev on kolmapäev.

N. 16.30 – R. 04.45, kaubapäev on reede.

Potilillede tellimise aeg on:

K. 16.30 – N. 04.45, kaubapäev on neljapäev.

Kuidas kasutada e-tellimiskeskkonda?

  1. Logi sisse.
  2. Vali rippmenüüst kaubakategooria ( lõikelill, potilill, tarvikud ).
  3. Lisa tooteid ostukorvi  +/- märgiga.
  4. Pärast iga toote ja koguse valikut vajuta „rohelisele ostukorvile“ või „salvesta kogused“ nupule.
  5. Kui tellimus on koos, vajuta nupule „ostukorv“.
  6. Täida kindlasti lahtrid „tarneaeg“ (vali avanevast kalendrist) ja „tarneviis“.
  7. Kontrolli tellimus üle. Vajadusel tee muudatused, lisa tellimust puudutavad märkused ning vajuta „salvesta“, et tehtud muudatused jõustuksid.
  8. Tellimuse kinnitamiseks ja saatmiseks vajuta nupule „telli“ ja „OK“.
  9. Viimane tellimus ja eelnevate tellimuste ajalugu on nähtav, kui vajutate nupule „konto“„tellimuste ajalugu“.

NB!

Kui koguseid valides jäi nupule „salvesta“ vajutamata, siis tehtud valik ostukorvis ei kajastu. Tee uuesti!

Kui olete tellimuse vormistanud, siis näete seda vajutades nupule „konto“ „tellimuste ajalugu“. Kui tellimust seal ei ole, siis alustage otsast peale.

Kui te ei leia tellimiskinnitust oma meilist, siis on postkast kas täis või sattus kinnitus rämpsposti kausta. Tellimiskinnituse leiate lihtsasti e-keskkonnast „konto“ „tellimuste ajalugu“ nupu alt.

Tellides läbi nutiseadme, satute pärast tellimuse edastamist tagasi tühja ostukorvi. Veenduge „konto“ „tellimuste ajalugu“ nupule vajutades, kas tellimus sai registreeritud. Kui kõik on õige, siis palun väljuge e-tellimiskeskkonnast vajutades nupule „välja“.

Kui unustasite e-tellimiskeskkonnast välja logida ja liikusite oma seadmes tagasi „back“ nupuga ning sattusite uuesti oma täidetud ostukorvi peale, siis palun ärge teist korda juba esitatud tellimust saatke. Seda, kas teie tellimus on esitatud, saate lihtsalt kontrollida vajutades nupule „konto“ „tellimuste ajalugu“.

Erilised ja spetsiifilised tooted ning tavapärasest suuremad kogused tuleb ette tellida, kirjutades meile info[ät]lilleekspert.ee. Eritellimused palume esitada järgmiselt:

Kui teete tellimuse neljapäeval enne 16.00, saate kauba kätte ESMASPÄEVAL.

Kui teete tellimus pühapäeval enne 16.00, saate kauba kätte KOLMAPÄEVAL

Kui teete tellimuse teisipäeval enne 16.00, saate kauba kätte REEDEL.

E-keskkonnast tellitavad lilled ja nende kvaliteet

Suurem osa tellimiseks pakutavatest lõikelilledest on ostetud esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti lilleoksjonilt Hollandist. Ehk müüme e-keskkonnas kaupa, mis saabub vastavalt kolmapäeva, reede või esmaspäeva hommikul meie lattu.

Lillede kogus prognoositakse mahus, et kaup saaks värske ja kvaliteetsena edastatud kliendile. Kuna kaupa tuleb kolmel päeval nädalas, siis laos olevate lillede kvaliteeti hinnatakse hoolduste käigus regulaarselt ja vahetult tellimusi pakkides. Ebakvaliteetse toote eemaldab pakkija tellimusest, asendab sarnasega või saavutab kliendiga muu kokkuleppe. Tellitud lillede kvaliteedi eest ei saa me vastutada juhul, kui valitud tarneaeg või kauba kättesaamise aeg on valitud pikem kui 2 päeva kaubapäevast.

Pretensioonide esitamine

Kauba kvaliteeti ja kvantiteeti puudutavate pretensioonide esitamise tähtaeg on 24h alates kauba vastuvõtmisest-üleandmisest ning tuleb edastada emailile info[ät]lilleekspert.ee täpse info ja võimalusel lisatud fotoga.