E-tellimisest

www.lilleekspert.ee e-tellimiskeskkond on koostööpartneritest edasimüüjatele, kellele on väljastatud vajalikud kasutajatunnused.

 

Lahtiolekuajad

E-tellimiskeskkonna avame üldjuhul 16.30

Lõikelillede ja tarvikute tellimise ajad on:

R. 16.30 – E. 04.45, kaubapäev on esmaspäev.

T. 16.30 – K. 04.45, kaubapäev on kolmapäev.

N. 16.30 – R. 04.45, kaubapäev on reede.

Potilillede tellimise aeg on:

K. 16.30 – N. 04.45, kaubapäev on neljapäev.

Erandolukordadest ja muudatustest teavitame Teid esimesel võimalusel meie kodulehe avalehel www.lilleekspert.ee

 

Kuidas kasutada e-tellimiskeskkonda?

Logi sisse.
Vali rippmenüüst kaubakategooria ( lõikelill, potilill, tarvikud ).
Lisa tooteid ostukorvi  +/- märgiga.
Pärast iga toote ja koguse valikut vajuta „rohelisele ostukorvile“ või „salvesta kogused“ nupule.
Kui tellimus on koos, vajuta nupule „ostukorv“.
Täida kindlasti lahtrid „tarneaeg“ (vali avanevast kalendrist) ja „tarneviis“.
Kontrolli tellimus üle. Vajadusel tee muudatused, lisa tellimust puudutavad märkused ning vajuta „salvesta“, et tehtud muudatused jõustuksid.
Tellimuse kinnitamiseks ja saatmiseks vajuta nupule „telli“ ja „OK“.
Viimane tellimus ja eelnevate tellimuste ajalugu on nähtav, kui vajutate nupule „konto“„tellimuste ajalugu“.
NB!

Kui koguseid valides jäi nupule „salvesta“ vajutamata, siis tehtud valik ostukorvis ei kajastu. Tee uuesti!

Kui olete tellimuse vormistanud, siis näete seda vajutades nupule „konto“ „tellimuste ajalugu“. Kui tellimust seal ei ole, siis alustage otsast peale.

Kui te ei leia tellimiskinnitust oma meilist, siis on postkast kas täis või sattus kinnitus rämpsposti kausta. Tellimiskinnituse leiate lihtsasti e-keskkonnast „konto“ „tellimuste ajalugu“ nupu alt.

Tellides läbi nutiseadme, satute pärast tellimuse edastamist tagasi tühja ostukorvi. Veenduge „konto“ „tellimuste ajalugu“ nupule vajutades, kas tellimus sai registreeritud. Kui kõik on õige, siis palun väljuge e-tellimiskeskkonnast vajutades nupule „välja“.

Kui unustasite e-tellimiskeskkonnast välja logida ja liikusite oma seadmes tagasi „back“ nupuga ning sattusite uuesti oma täidetud ostukorvi peale, siis palun ärge teist korda juba esitatud tellimust saatke. Seda, kas teie tellimus on esitatud, saate lihtsalt kontrollida vajutades nupule „konto“ „tellimuste ajalugu“.

Erilised ja spetsiifilised tooted ning tavapärasest suuremad kogused tuleb ette tellida, kirjutades meile info[ät]lilleekspert.ee. Eritellimused palume esitada järgmiselt:

Kui teete tellimuse neljapäeval enne 16.00, saate kauba kätte ESMASPÄEVAL.

Kui teete tellimus pühapäeval enne 16.00, saate kauba kätte KOLMAPÄEVAL

Kui teete tellimuse teisipäeval enne 16.00, saate kauba kätte REEDEL.

E-keskkonnast tellitavad lilled ja nende kvaliteet

Suurem osa tellimiseks pakutavatest lõikelilledest on ostetud esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti lilleoksjonilt Hollandist. Müüme e-keskkonnas valdavalt kaupa, mis saabub vastavalt kolmapäeva, reede või esmaspäeva hommikul meie lattu.

Ostetav lillede kogus prognoositakse mahus, et kaup saaks värske ja kvaliteetsena edastatud kliendile. Kuna kaupa tuleb kolmel päeval nädalas, siis laos olevate lillede kvaliteeti hinnatakse hoolduste käigus regulaarselt ja vahetult tellimusi pakkides. Ebakvaliteetse toote eemaldab pakkija tellimusest, asendab sarnasega või saavutab kliendiga muu kokkuleppe.

Pretensioonide esitamine

Kauba kvaliteeti ja kvantiteeti puudutavate pretensioonide esitamise tähtaeg on 24h alates kauba vastuvõtmisest-üleandmisest ning need tuleb edastada emailile kreedit[ät]lilleekspert.ee Pretensioonide edastamisel peab olema välja toodud arve number (kui arve toote kohta esitati), pretensiooni aluseks oleva toote nimetus, kvantiteedi muutmist vajav kogus ja müügkõlbmatu  toote korral lisatud foto. Tellitud lillede kvaliteedi eest ei saa me vastutada juhul, kui valitud tarneaeg või kauba kättesaamise aeg on valitud pikem kui 2 päeva kaubapäevast.